HANOI ROCKS*ミーハー*ブログ。 Still band goes on, Take it easy!
--'--.--.--
top
2007'07.28.Sat
Track listing of "Street Poetry"
Hanoi Rocks MySpace official blog
Hanoi Rocks info
Japan Victor website (for Japanese fans)

finally, track listing of upcoming album is appearing!
besides, there're "Bloom" and "Christell"'s names in song writers listing! that's really awesome!

Check them out soon!!!!

とうとう、曲名発表きましたよー!
え、もちろんニューアルバムのですよー!
(Auraさん、情報ありがとうございますv)

記事書くの遅すぎですみません……。


レコーディングに取りかかる頃、マイケルが「今回は全員が作曲に携わっている。素晴らしいよね!」っていっていたとおりに、コニーとA.Cの名前も作詞作曲リストの中に入ってます! すんばらしーー!!

(………ラクは……? あれ……?^^;)

しかも日本盤には当然のごとくボートラが!
そして、せるふでぃすとらくしょん…が入るんですねえ! ステキ!!
A.Cのベースでセルフ…がきけるのねー!

フィンのお友達(ぐれーーとこれくたー!)の予想によると、いつもどおりに先行シングルにボートラの曲は入るだろう、とのことです。
予想や的中するや?!
COMMENT
COMMENT FORM
Name
Subject
URL

 check this if you want unpublished

